ro:evenimente:chestionar-2017

View page as slide show

Chestionar utilizatori IMI - 2017

I. Date despre participantul la chestionar

II. Sistemul de informare al Pieței Interne – IMI

III. Sesiuni de instruire

IV. Modulul de alerte

V. Modulul de cereri de informații

VI. Chestionarul electronic

Autoritatea competentă sau relevantă

Data înregistrării utilizatorului

Rolul utilizatorului

Module IMI utilizate

1. Ce tip de instituție reprezentați?

  • Universitate – 30,9%
  • Inspectorat Școlar – 21,3%
  • DSP – 10,7%
  • AJPIS – 11,3%
  • AJOFM – 9,3%
  • altele – 16,5%

2. De cât timp sunteți utilizator IMI?

  • mai puțin de o lună – 6,1%
  • mai puțin de 6 luni – 6,1%
  • mai puțin de 1 an – 16,7%
  • mai puțin de 2 ani – 44,7%
  • mai mult de 2 ani – 19,8%
  • nu sunt utilizator desemnat – 6,5%

3. Care este rolul dumneavoastră de utilizator în IMI?

  • drepturi de administrare – 42.4%
  • drepturi de gestionare – 52,3%
  • drepturi de vizualizare – 34,7%

4. La ce module aveți acces în IMI?

  • cereri de informații – 87,8%
  • alerte – 57,3%
  • notificări – 55,7%
  • registre – 24,4%
  • card profesional european – 6,5%
  • RegProf – 11,5%

Conectarea la Sistemul IMI - Probleme cu conectarea

Utilitatea IMI

Asistența tehnică

Materiale informative în format electronic

Relevanţa informaţiilor din paginile web

Informaţii solicitate

Accesibilitatea paginilor web

5. Cât de des vă conectați la IMI?

  • zilnic – 2,5%
  • săptămânal – 8,1%
  • de câte ori primesc o notificare pe e-mail – 77,5%
  • nu am avut nevoie să mă conectez – 14,8%

6. Care sunt dificultățile pe care le întâmpinați la conectarea în IMI?

  • am uitat numele și/sau parola de utilizator – 41,2%
  • am uitat codul de securitate – 27,8%
  • nu știu cum să mă conectez – 25,8%
  • altele: rulează greu la accesare, nu am dificultăţi de conectare, nu a mai funcţionat parola veche, am uitat să mă conectez

7. Cât de util vă este Sistemul IMI?

  • foarte util - îl folosesc des pentru a primi răspunsuri la întrebările pe care le are Autoritatea pe care o reprezint – 10,4%
  • util - l-am folosit uneori pentru a primi răspunsuri la întrebările pe care le are Autoritatea pe care o reprezint – 32,2%
  • puțin util - Autoritatea pe care o reprezint răspunde doar la întrebările pe care alții le adresează – 57,8%

8. Pe cine contactați atunci când aveți nevoie de asistență tehnică?

  • Comisia Europeană – 0,4%
  • Coordonatorul national IMI – 50,7%
  • CNRED – 52,6%
  • utilizatorul local cu drepturi de administrare – 15,6%

9. Care este adresa de internet pe care o utilizați pentru a găsi materiale informative pentru asistență tehnică?

10. Ați găsit pe site-ul CNRED informațiile de care aveți nevoie pentru a formula răspunsuri la cereri IMI?

  • da – 45,6%
  • nu – 1,8%
  • cu dificultate – 5,5%
  • nu am căutat – 47,1%

11. Ce informații doriți să fie postate pe site-ul CNRED?

  • Exemple de cereri care au fost transmise şi rezolvate sau respinse, pentru a înţelege mai bine (mai practic) schimbul de informaţii dintre AC
  • Informaţii, prezentări referitoare lagestionarea IMI şi RegProf
  • Date de contact pentru asistenţă
  • Legislaţia cu privire la nomenclatoare, titluri conferinţe, etc.
  • Noutăţile care apar în domeniu
  • Procedura pas cu pas pentru fiecare situaţie
  • Exemple de bună practică, cazuri problemă (posibile încercări de fraudă)
  • Tehnice

12. Ce modificări ar trebui aduse site-ului CNRED/imipqnet pentru a simplifica accesul la informațiile necesare?

  • Adăugarea informaţiilor noi în timp util
  • Accent pe grafic
  • Informaţiile să fie prezentate mai simplificat/concret multe link-uri accesezi site-uri în limba engleză
  • Modificări în concordanţă cu evoluţia pe piaţa muncii şi a tehnologiei IT
  • Materiale de informare/ghidurile - se ajunge dificil la ele

Participarea la sesiunile de instruire

Necesitatea sesiunilor de instruire

Periodicitatea sesiunilor de instruire

Locaţiile sesiunilor de instruire

Conţinutul sesiunilor de instruire

Durata sesiunilor de instruire

Utilitatea sesiunilor de instruire

13. Ați mai participat la o sesiune de instruire organizată de CNRED?

  • da – 65,8%
  • nu – 34,2%

14. Considerați utilă organizarea de sesiuni periodice de instruire?

  • da – 97,6%
  • nu – 2,4%

15. Cu ce frecvență apreciați că trebuie organizate sesiunile de instruire?

  • anual – 39,6%
  • ori de câte ori apar versiuni noi – 60,8%
  • ori de câte ori se schimbă utilizatorii – 14,5%
  • nu sunt necesare – 1,1%

16. Unde preferați să se organizeze sesiunile periodice de instruire?

  • București – 41%
  • în locațiile precedente – 42,4%
  • altele: Iaşi, Timişoara, în fiecare judeţ, pe regiuni, oriunde (pentru acces rapid), localităţi care să ofere condiţii de prezentare a informaţiilor şi să fie la distanţe cât mai mici de oraşele din zonă, Sinaia, Felix, Braşov (Poiană), Vama Veche, Braşov, Cluj-Napoca, Sibiu, Sinaia/Predeal, Sibiu, Braşov (regiunea Centru), diverse oraşe, după caz în funcţie de participanţi, să existe o propunere de cazare dacă instruirea durează 2 zile

17. Pe ce trebuie pus accentul la sesiunile periodice de instruire?

  • aspecte tehnice – 43,9%
  • studii de caz – 87,7%
  • legislație europeană – 30,2%
  • legislație națională – 23,9%
  • altele: corelare între cele două legislaţii, sesiuni distincte pentru fiecare tip de instituţie (pe domenii de activitate), procedura pentru gestionare Sistem IMI - exemple, instruire interactivă pe caz concret, prezentare exemple

18. Care considerați că este durata optimă a unei sesiuni de instruire?

  • 1 zi – 29,9%
  • 2 zile – 66,9%
  • altele: 3 zile, 3-4 zile, 1 săptămână, după caz pe tipuri de instituţii

19. Cât de utile au fost sesiunile de instruire la care ați participat?

  • foarte utile – 49,8%
  • utile – 45%
  • mai puțin utile – 4,8%
  • deloc utile – 0,4%

Alerte primite

Alerte trimise

Gestionarea alertelor

20. Autoritatea pe care o reprezentați a primit alerte prin Sistemul IMI?

  • da – 50%
  • nu – 37,7%
  • nu știu – 12,3%

21. Autoritatea pe care o reprezentați a transmis alerte prin Sistemul IMI?

  • da – 3,9%
  • nu – 81,4%
  • nu știu – 14,7%

22.Autoritatea pe care o reprezentați are Proceduri/Norme metodologice pentru gestionarea alertelor IMI?

  • da – 13,5%
  • nu – 65,8%
  • nu știu – 20,7%

Cereri de informații primite

Cereri de informații trimise

Gestionarea cererilor primite

23. Autoritatea pe care o reprezentați a primit cereri de informații prin Sistemul IMI?

  • da – 69,1%
  • nu – 23,6%
  • nu știu – 7,3%

24. Autoritatea pe care o reprezentați a transmis cereri de informații prin Sistemul IMI?

  • da – 13,8%
  • nu – 72,1%
  • nu știu – 14,5%

25. Care este motivul principal care generează depășirea termenului legal de răspuns (prevăzut de Regulamentul European)?

  • lipsa informațiilor necesare formulării răspunsului – 46,7%
  • timpul prea scurt pentru colectarea informațiilor necesare formulării răspunsului – 56,2%
  • altele – 14,5%

Cele 296 de răspunsuri analizate pentru chestionar le regăsiți la adresa https://docs.google.com/forms/d/1LN1VWSfnjwdgOggc1wGBt2S-_dBV_pTvYv-_w9TwRs8/viewanalytics

  • ro/evenimente/chestionar-2017.txt
  • Ultima modificare: 2018/11/17 10:36
  • (editare externă)